Garantie en defecten

  1. De garantie van HAG, RH, Interstuhl en Ergonomio
  2. Ervaring met herstellingen van HAG en RH stoelen?
  3. Kan ik kleine defecten zelf oplossen?
  4. Kan ik na de garantieperiode mijn stoel nog laten herstellen?
  5. Mijn vorige dealer waar ik mijn stoel heb aangekocht bestaat niet meer.

1. De garantie van HAG, RH, Interstuhl en Ergonomio



Onze fabrikanten verlenen 10 jaar garantie op materiaaldefecten en productiefouten voor (bureau)stoelen. Voor HÅG en RH heel specifiek voor de stoelen die zijn uitgevoerd in de Total Colour (HTC) standard collectie. De 10 jaar garantie geldt bij gebruik tot 9 uur per dag. Bij zitoplossingen voor gebruik bij 24/7 geldt een garantie van 5 jaar.
Garantie-ergonomio
Normale slijtage van de bureaustoel en de stoffering is redelijkerwijs te verwachten en valt niet onder de garantie, evenals abnormaal en oneigenlijk gebruik. De garantie dekt de kosten voor het te vervangen onderdeel. Eventuele transport- en montagekosten zijn niet gedekt.

2. Ervaring met herstellingen van HAG en RH stoelen?

Wij hebben een eigen hersteldienst en staan garant voor de herstelling van mogelijke problemen met uw HAG bureaustoel. Ook uw RH stoelen kunnen we herstellen.

Uw RH en HAG stoel kan naar ons toegestuurd worden voor een herstelling. Heel vaak kunnen wij uw probleem oplossen door het juiste vervangonderdeel naar u toe te sturen. Dit met een korte handleiding.

We bekijken steeds samen wat de beste en snelste oplossing is. U kan best een foto nemen van het productlabel onderaan de zitting van de stoel en een foto van het defect aan uw HAG of RH stoel. Stuur ons een email met het defect en wij geven u graag een antwoord wat de snelste oplossing is.

U kan ons natuurlijk steeds ook bellen.

3. Kan ik kleine defecten zelf oplossen?

Heel wat problemen kan u na telefonische toelichting van onze technische dienst zelf oplossen (bv. vervangen wieltjes, hendels, stoffen,...)

Zo hoeft u de stoel niet te transporteren en bent u snel verdergeholpen.

Wij kunnen u de vervangonderdelen toesturen.

4. Kan ik na de garantieperiode mijn stoel nog laten herstellen?

Ergonomio helpt u ook verder na uw garantieperiode van uw HAG en RH bureaustoel. Wij hebben steeds een aantal vervangonderdelen op voorraad.

Mocht uw onderdeel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met de fabriek en trachten u zo verder te helpen.

U kan best een foto nemen van het productlabel onderaan de zitting van de stoel en een foto van het defect aan uw HAG of RH stoel. Stuur ons een email met het defect en wij geven u graag een antwoord wat de snelste oplossing is. U kan ons natuurlijk steeds ook bellen

5. Mijn vorige dealer waar ik mijn stoel heb aangekocht bestaat niet meer.

Ergonomio kan u verderhelpen. Neem gerust met ons contact op.

Voor een vlotte dienstverlening kan u best een foto nemen van de identificatiesticker onderaan uw stoel. Stuur deze sticker naar info@ergonomio.com met de uitleg van uw probleem + uw contactgegevens. Wij nemen dan contact met u.