Kan ik beroep doen op de fabrieksgarantie via Ergonomio als ik mijn product elders heb gekocht?
Ja, ook als je je product niet bij Ergonomio hebt gekocht, helpen we je graag verder om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie. We werken nauw samen met de merken die we verdelen, en kunnen dus ondersteuning bieden, mits je product nog binnen de garantietermijn valt.
Wat moet je doen?
- Stuur ons een e-mail:
- Neem contact op via info@ergonomio.com. In je e-mail geef je een beschrijving van het probleem, samen met duidelijke foto's van het product.
- Foto van sticker of serienummer:
- Zorg ervoor dat je een foto van de sticker onderaan de zitting van je bureaustoel, of het serienummer van je product meestuurt. Dit is essentieel om het product te identificeren en de fabrieksgarantie op te zoeken.
- Beoordeling van je garantieaanvraag:
- Zodra we de informatie hebben ontvangen, beoordelen we of het product nog onder de fabrieksgarantie valt en bespreken we samen de volgende stappen.
- Stappenplan voor reparatie of vervanging:
- Als het defect onder de fabrieksgarantie valt, zullen we samen met jou de nodige stappen ondernemen voor de reparatie of vervanging van het product, vergelijkbaar met hoe we te werk gaan bij producten die direct bij ons zijn aangeschaft.
- Als het defect onder de fabrieksgarantie valt, zullen we samen met jou de nodige stappen ondernemen voor de reparatie of vervanging van het product, vergelijkbaar met hoe we te werk gaan bij producten die direct bij ons zijn aangeschaft.
Onze productspecialisten staan voor u klaar. Bel ons:
+32(0)11-597450