Transport en levering
- Hoe worden de stoelen getransporteerd
- Wat bedragen de transportkosten?
- Kan ik buiten de Europese Unie laten toesturen?
- Kan ik mijn gekochte producten retourneren?
- Zendingen naar Zwitserland, UK en US
1. Hoe worden de stoelen getransporteerd
De bureaustoel wordt in de fabrieksverpakking aan u geleverd via onze transporteur UPS. Deze verpakking is een kartonnen doos waarin de stoel met al zijn toebehoren zit + gebruikershandleiding.
2. Wat bedragen de transportkosten?
Vanaf een order van €400 zijn de transportkosten in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland inbegrepen in de prijs.
De transportkosten naar andere landen uit de Europese Unie kan u raadplegen op transport price .
De transportkosten voor bestellingen kleiner dan €400 kan u raadplegen op transport price
De transportkosten naar andere landen uit de Europese Unie kan u raadplegen op transport price .
De transportkosten voor bestellingen kleiner dan €400 kan u raadplegen op transport price
3. Kan ik buiten de Europese Unie laten toesturen?
Ergonomio kan zonder probleem uw HAG of RH bureaustoel wereldwijd versturen.
Hiervoor maken we graag een offerte op maat. De transportkost moet afhankelijk van het land berekend worden.
Ergonomio heeft ervaring met het versturen van bureaustoelen over de hele wereld. Ondermeer naar Zwitserland, Australië, Azië, China, HongKong, Zuid Amerika, Rusland, de Verenigde Staten, Canada, Afrika.
Hiervoor maken we graag een offerte op maat. De transportkost moet afhankelijk van het land berekend worden.
Ergonomio heeft ervaring met het versturen van bureaustoelen over de hele wereld. Ondermeer naar Zwitserland, Australië, Azië, China, HongKong, Zuid Amerika, Rusland, de Verenigde Staten, Canada, Afrika.
4. Kan ik mijn gekochte producten retourneren?
Algemene voorwaarden:
Een product wordt enkel en alleen retour aanvaard als het voldoet aan al onze retourvoorwaarden. Elke afwijking hiervan kan een weigering van de retour tot gevolg hebben:
Twijfel je of het door u gekozen product geretourneerd kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ergonomio.com.
Retourprocedure:
Terugbetaling:
Uitzonderingen:
Twijfel je of het door u gekozen product geretourneerd kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ergonomio.com.
Een product wordt enkel en alleen retour aanvaard als het voldoet aan al onze retourvoorwaarden. Elke afwijking hiervan kan een weigering van de retour tot gevolg hebben:
- Retourzendingen dienen binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld te worden.
- Producten die niet uit voorraad geleverd worden en/of speciaal voor de klant gemaakt worden in een bepaalde stof of uitvoering kunnen niet worden geretourneerd, tenzij het product defect of beschadigd is bij ontvangst.
- Het product moet in ongebruikte en verkoopbare staat verkeren, inclusief alle accessoires, handleidingen en verpakkingsmaterialen.
- Een geldig aankoopbewijs is vereist voor retourzendingen.
- De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de klant.
Twijfel je of het door u gekozen product geretourneerd kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ergonomio.com.
Retourprocedure:
- Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met de klantenservice via info@ergonomio.com om de retourzending aan te melden en specifieke instructies te verkrijgen.
- Verpak de producten zorgvuldig in de originele verpakking of vergelijkbare beschermende verpakking.
- Voeg het aankoopbewijs en IBAN-rekeningnummer bij de retourzending.
Terugbetaling:
- Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde producten zal de terugbetaling worden verwerkt.
- De terugbetaling zal worden gedaan via overschrijving en wordt binnen 10 werkdagen na acceptatie van de retour teruggestort, tenzij anders overeengekomen.
- Eventuele verzendkosten voor de oorspronkelijke aankoop worden niet terugbetaald, tenzij het product defect of beschadigd is bij ontvangst.
- Blijkt het teruggestuurde product na inspectie niet aan de algemene retourvoorwaarden te voldoen? Dan blijft het jouw eigendom en kan het binnen 10 werkdagen opnieuw afgehaald worden, tenzij anders overeen gekomen.
Uitzonderingen:
- Voor producten die niet uit voorraad geleverd worden en/of speciaal voor de klant gemaakt zijn, is er geen recht op terugbetaling, tenzij het product defect of beschadigd is bij ontvangst.
- Het Europese herroepingsrecht geldt niet voor BTW-plichtige zakelijke klanten.
Twijfel je of het door u gekozen product geretourneerd kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ergonomio.com.
Advies nodig?
Onze productspecialisten staan voor u klaar.
Bel ons, laat u bellen of stuur een bericht.
Wij bellen u terug
Een antwoord via email
5. Zendingen naar Zwitserland, UK en US
Bij verzendingen naar Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk (UK) en de Verenigde Staten (US) via DPD of UPS, wordt de BTW niet in rekening gebracht op de bestelling. Houd er rekening mee dat importtaxen en douanerechten niet zijn inbegrepen in de prijs van je bestelling. Deze kosten worden geïnd bij levering door onze transporteur.
Onze transporteur (DPD of UPS) zal contact met je opnemen om deze kosten rechtstreeks aan hen te betalen. Meestal bedragen deze kosten ongeveer 10-20% van de waarde van je bestelling. Helaas kunnen wij geen exacte inschatting geven, aangezien deze afhankelijk zijn van verschillende factoren.
We raden je aan om hier rekening mee te houden bij het plaatsen van je bestelling. Voor meer informatie kun je met ons rechtstreeks contact opnemen.
Onze transporteur (DPD of UPS) zal contact met je opnemen om deze kosten rechtstreeks aan hen te betalen. Meestal bedragen deze kosten ongeveer 10-20% van de waarde van je bestelling. Helaas kunnen wij geen exacte inschatting geven, aangezien deze afhankelijk zijn van verschillende factoren.
We raden je aan om hier rekening mee te houden bij het plaatsen van je bestelling. Voor meer informatie kun je met ons rechtstreeks contact opnemen.